28/1-11 <3

Tjaaaaaaa bloggen!

Har inget intressant att skriva eller berätta tyvär, plus att jag inte är bra på att skriva blogginlägg haha..
Men iaf så vill jag bara säga att Felicia Elander är den bästa och finaste tjejen jag någonsin träffat och lärt känna, hon får mig på så bra humör hela tiden när vi är och har ett hjärta av guld! Ångrar inte en sekund att jag lärde känna denna vackra person. Det är du och jag och det är så det ska vara, trots alla kommentarer Felicia fått och jag med så skiter vi i vad alla andra tycker, det som hänt har hänt.

Jag älskar dig Felicia mest på denna jord, du är min andra halva, utan dig är jag inte hel.
Vi hörs pusssss&kram /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0