Våra brister gör oss till människor

Imorse ringde mamma klockan kvart över åtta och meddelade mig och sebastian att klockan tio ungefär skulle vi ut med båten. Trött som jag är orkade jag inte bry mig, utan somnade om och nästa gång mobilen ringde gav jag den till Sebatsian. Med lite stress kom vi iallafall ut på sjön och årets första dopp tog vi även idag. Härligt härligt!
Nu har min kusin och gammelmormor precis kommit, och jag har också precis pluggat en del på min sista skoluppgift. En NO uppsatts om rymden. yeah, mindre härligt.. Nu ska jag ta med min kusin till maren, köpa glass och hyra film. Får se om hjärtat mitt också möter upp oss?! puss så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0