19.43



just nu lever jag i min egna värld, som är en alldeles för härlig blandning utav matte, tyska och biologi. ni anar inte vad bra den är. ni borde prova på. speciellt när ni har prov i alla ämnena inom en vecka.

Idag slutade jag efter luch, så jag, Emma och Annie stack och åt på nancys. Träffade på vår pappalediga engelska lärare gjorde vi också. Sedan blev biblioteket min plats att sitta ner på ett tag, plugga stod på schemat medans jag väntade på en otroligt underbar tjej. Elin karolina karkulahti är hennes namn. en semla klämde vi i oss eftersom det är fettisdagen och sedan traskade vi runt ett bra tag innan vi hamnade på donken där vi skvallrade något så in i bomben. Men det behövs. speciellt när man lever i sin egna bubbla fyllt med plugg.

några planer blev spikade, såsom att det blir bowling med mina tjejer från mellanstadiet och att vi ska ses mer. Ja, ni förstår nog inte hur bra jag trivs med den bruttan.

Nu ska jag duscha, plugga och kolla på tv. vi höres! ♥

Kommentarer
Postat av: elin

usch... haha puss<3

2011-03-08 @ 23:21:50
URL: http://ekks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0