2 mars 2011

goddagens alla mina fina läsare och IDA JOHANSSON!
Ja, en speciell hälsning till henne eftersom hon är mitt största bloggfan (A) h3h3h3h3h3h. nej, nu ska vi inte överdriva här men sanningen är att ida har tjatat något enormt om att min uppdatering är sämst och att om man har en blogg ska man ta hand om den. Därför kastar jag in ett litet inlägg här.

Anyway, imorse vaknade jag vid halv ett utav att telefonen ringde. Jag fick reda på att min kärlek var påväg hem till mig. Så jag fick stressa in i duschen och mitt i all sterss skar jag upp knäet när jag rakade mina ben. Jag fixade mig och sedan bar det av mot stan där vi hade tre ärenden. Hyra skräck film, fixa kalsongerna på GANT och sedan äta. Vi checkade av allt förutom maten. Den ska vi äta strax och det blir även min frukost. Bra tjej som vet när man ska äta och inte.

nu blev det ju nästan nya bibeln här, därför avslutar jag nu. puss♥

Kommentarer
Postat av: ida

AHAHAHHAh taaccckkkk gummsiii :D

2011-03-02 @ 19:14:58
URL: http://inj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0