BFF <3<3



fan då. Nu har smidiga jag lyckats avaktivera virusskyddet på datan också. Det betyder att jag inte kommer kunna uppdatera bloggen på min data förens pappa fixat det. Tur att jag sover hos ida idag då :D

Igår blev en toppen dag med min absoluta favorit vän. Vi åkte in till stan för att fixa balett kuddar till Ida, äta och gå på bio. Jag insåg att det var alldeles för länge sen vi gjorde något sådant och att det var alldeles för länge sen jag skrattade så mycket. Den bruden få mig på såå bra humör. Efter vi sett love and other drogs, som vi tyckte var riktigt bra bortsett från att jag somnade mitt i filmen, åkte vi hem till mig och såg första säsongen av solsidan.  

Ikväll blir det mys med Belle och ida, det gillas! men nu ska jag kolla på Hannah Montana! puss ♥

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Fett fin bild!

2011-03-07 @ 21:05:44
URL: http://nicolelindberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0