Godmorgn

Uppdateringen har inte vart så bra i helgen, men jag kan berätta lite om den ändå, bara för att vara lite snälla mot er!

I fredags va jag och Sebastian med Dennis och Lisa, vi köpte godis, kolla tv och pratade typ. Ganske härligt lugnt sådär. Sen begav vi oss hem till S där vi kollade film och sedan somnade. Igår blev det en riktigt fixar dag, eller kanske inte för mig men för S. Skotta snö, fixa diskmaksinen och plocka upp på rummet var hans sysslor medans jag sov. Fast sen lagade jag faktiskt en briljant middag!! har aldrig ätit något så gott.. eller? jodå, maten blev faktiskt riktigt lyckad. sendan åkte vi hem till mig för lite hockey och filmkollande. The last song, mean girls 2 och tusen gånger starkare stod på listan eftersom jag bestämde filmer den här gången. hehe.

Imorse vaknade jag upp brevid mitt hjärta, bättre kunde det inte bli. Tjat om frukost från hans sida, så mamma dukade fram ett otroligt mummsigt frukostbord och nu sitter vi här. om en timme ska han dra sig hemmåt och då blir det en prommenad och plugg för min del!

men vi hörs lite senare, pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0