I <3 U



Då var matteprovet avklarat och jag känner mig nöjd med min prestation. För första gången på alleles förlänge åkte jag hem dirket efter skolan, om man bortser från den lilla turen till appel store och jag har glömt bort hur skönt det är att komma hem såhär tidigt på dagen och bara vara med sig själv. Resten av dagen kommer jag ta hand om mig själv med lite ansiktsmaks, hårinpackning, bad och min nya mjukisdress, saamtidigit som jag läser igenom något kapitel i biologiboken stundvis. Kanske blir det en promenad med mamma senare ikväll också, ja så får det blir. Jag umgås för lite med min familj nuförtiden. Nu ska jag göra mig gröt och ladda ner iTunes. Later♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0