I know that goodbye means nothing at all


Efter IUP samtalet åkte jag ner på stan med min fina Annie för att shoppa och äta. Jag blev lite förvånad över att det som hänt mellan mig och Sebatsian blivit så stort. Både blickar och kommentarer fick jag ta emot idag. Men, jag tror dom flesta redan vet vad jag tycker om det. och som sagt, om en månad är det väl något nytt drama som skapats och alla fokuserar på det. Jag var glad över att jag hade Annie vid min sida iallafall, hon är fantastisk!

Efter något varv i butikerna stötte vi på Sebastian och hans mamma, så han var med oss en liten stund. och under den lilla stunden vet jag inte hur många vi träffade. Världen är allt liten ibland.

Men nu ska jag "plugga", eller som det heter i min värld, ta ett spa och sedan slå på en go film. Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0