24 mars 2011

Då var NP i biologi klart och jag överlämnar det nu till lärarna. Härligt! Efter skolan åkte jag och världens bästa annie ner till stan för att inhandla något så otroligt sött vi sett på H&M. Sedan blev det Nancy's, solning och träning som vanligt. Helt fantastiskt om jag ska vara helt ärlig.

Bokat biljetter till en film jag knappt kan stava till har jag också gjort. sanctum eller något liknande heter den. Vissa säger att den är jättebra och andra säger att den är sämst. Därför hoppas jag att den är bra, men förväntar mig att den är sämst. Men nu ska jag lyssna klart på Justin Biebers skiva on spotify och sedan duscha med ansiktsmask, hårinpackning, rakning av benen och allt det där som vi tjejer gör. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0