jag kommer blogga när jag känner för det, hur ofta vet jag inte.

Jag lovade ju er att jag skulle börja blogga bättre, men så kommer det inte blir. Inte nu på ett tag. Jag tänker inte be om ursäkt över det, för just nu måste jag faktiskt bry mig om mig själv och försöka hitta tillbaka till den Felicia som hade ett leende på läpparna om dagarna. För just nu är det våta kinder jag måste torka hela tiden. Somnar med tårar i ögonen och vaknar upp med tårar i ögonen gör jag, och det känns som en evighet tills ljuset kommer tillbaka. Jag skulle göra allt för att få det du gjorde ogjort, du förstår nog inte hur mycket jag gillade dig. Men på någotvis valde du "dom" framför mig. och det värsta är att jag så gärna skulle vilja ha dig vid min sida igen, men jag vet vilka rykten och hur många kommentarer jag skulle få då. och är det verkligen värt det? jag vet inte. För ett nytt förtroende bygger man inte eller upp över en natt direkt. För mig var du perfekt, jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Kia

glöm honom eller förlåt honom, jag stöttar dig oavsett vad. Men tänk över ditt beslut nogrannt. Gör det som känns bäst och som du inte mår dåligt av! Jag hoppas allt löser sig vännen min.

2011-03-29 @ 18:52:41
URL: http://kia.blogg.se/
Postat av: Kia

glöm honom eller förlåt honom, jag stöttar dig oavsett vad. Men tänk över ditt beslut nogrannt. Gör det som känns bäst och som du inte mår dåligt av! Jag hoppas allt löser sig vännen min.

2011-03-29 @ 19:18:38
URL: http://kia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0