Kulturdag


Vilken härlig dag! ja, det är sanningen. Den har spenderats tillsammans med min älskade Annie. Hon är alldeles för underbar. som ni ser på bilden har vi haft kulturdag och passade på att jobba flitigt med vår bild uppgift. Temat var mat som ni också kanske märker. På lunch rasten blev det en liten prommis i solskenet, så underbart härligt om man bortser från årets första orm som vi såg!!!

 Efter det åkte jag och mötte Sebastian, vi promenerade hem till mig och nu kollar vi hockey, eller han gör det. jag ska kolla vilka filmer som går på bio tills fredag. Vi hörs senare, nu ska jag ägna den lilla stunden som är kvar av den här kvällen tillsammans med min ögonsten. puss ♥


Kommentarer
Postat av: Bästaste sebastian :*

Snygga konstverk ni gjort tjejer! :d

2011-03-22 @ 23:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0