love is all around you




jag har fötts med förmågan att vara charmig...thihihi

tagga tyska prov imorgon....yeah! fifan vad kul. bästa känslan ever lixom. not.

denna dag har bestått utav so föreläsning, projekt, biologi labb, sebastian, tyska och snöflingor. ganska bra helt enkelt bortsätt från allt förutom sebastian. ja, då kanske den inte va så bra trots allt. men man kan ju inte alltid ha dagar då allting är på topp, eller hur?! på no labben ägde jag och emma ut alla, helt klart! på bilden ser ni mig när jag hoppar omkring, som jag hade i uppdrag att göra i 4 minuter, för att sen mäta min koldioxid halt. eller något sådant

imorgon är det sovmorgon iallafall. väldigt väldigt skönt må jag säga. men nu ska jag sätta mig med familjen i soffan och kolla hockey och sedan sova och träna tyska. vi hörs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0