when everything falls apart

Som ni kanske förstått är allting inte som det ska mellan mig och Sebastian. Vad som hänt tänker jag inte berätta i detalj, för dom som behöver veta, dom vet. Det jag kan säga är att det är så många som har så mycket åsikter om det här. Som säger gör si och gör så. Dumpa honom dirket, han har gjort den nu och kan göra dte igen. Men riktigt så lätt är det inte. Om du inte varit med om det här själv, har du inte så mycket att säga till om enligt mig. Det är så personligt, och alla tar det olika. Jag tog detta hårt och förstorade det för mig själv. Det är allvarligt, men inte lika allvarligt som jag ansåg att det var i början. Det han gjort är fel, men det vet han också. Därför har vi varken gjort slut eller är tillsammans. Jag tyckte vi behövde en paus, likaså han. vi behöver tänka på saken, för att sedan kunna fortsätta dela det vi haft. Jag vet att många kommer kommentera detta och prata runt. Om ni nu gör det, hoppas jag ni ångrar er. För det här är väl ändå mellan mig och Sebastian, och vi vet nog vad som är bäst själva. Det är lycklig jag vill vara, och det är med honom jag är det. Alltså får vi se vad som händer, men just nu har vi en paus.

Det sista jag vill dela med mig av är ett S T O R T tack till alla fina som har brytt sig, som har hört av sig och som har stöttat. Ni är guld värda.  Ett speciellt tack till Elin K, Julia B, Julia P, Lisa och min älskade Ida, ni är otroliga ♥

Kommentarer
Postat av: julia

du är värd det bästa min vän , hoppas allting löser sig. många pussar <3

2011-03-29 @ 18:45:19
URL: http://juliaalexandra.devote.se
Postat av: Eveliina Stenroos

Jag älskar dig! ♥

2011-03-29 @ 19:13:41
URL: http://eveliinass.blogg.se/
Postat av: Simon

Glöm inte bort hur bra du är felicia ! Jag backar upp dig till tusen ! Du är bäst ! Love you piff ! <3

2011-03-29 @ 21:53:35
URL: http://sjakobsens.blogg.se/
Postat av: Ida

Du är bäst och jag vet att du kommer göra det som blir bra i slutändan <3

2011-03-30 @ 16:53:29
URL: http://inj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0