Nu skulle inget bli som förr, vi var i en annan division

skolsken oh härliga människor. Ja, så beskrivs min dag. Helt jättehärlig helt enkelt. Förutom på idrotten då jag fick en boll rakt i ansiktet så jag började blöda näsblod och mitt öga började vätska och det gik typ inte att se något. Mitt öga är faktiskt fortfarande rött om jag ska vara ärlig. Men sånt är livet.

Efter skolans slut åkte jag och annie oh åt på nancys och solade. Sedan satte vi oss på olika bussar för att åka till olika platser. jag hamnade hemma hos Sebastian och här spenderas även min natt. Så är det. Nu ska jag äga på fifa. puss♥

Kommentarer
Postat av: Sebastiiiiiaaaaan

Älskling, tror nog du får öva lite mer på fifa :):)<3<3

2011-03-12 @ 11:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0