anywhere you are, i'm near.


Solen skiner, och livet svider. haha nejdå, livet är för tillfället fantastiskt. Jag har dom jag behöver ha nära, nära mig. Visst blir kontakten sämre med vissa, men man kan inte göra allting själv hela tiden. Så därför tar jag inte på mig skulden för det. Jag har försökt tillräckligt. Efter skolan mötte jag upp Ida, efter en liten stund kom victor också. Vi gick runt ett tag sen va  jag tvungen att dra för att fixa skoltröjorna med annie. Det gick super, och efter det åt vi på nancy's, solade, och shoppade lite. Men framför allt, så bjöd dagens sista timmar på humor och kärlek. Humor med min soulis Annie, och kärlek med min prins. Nu ska jag duscha, men innan det ska jag bara berätta att blogg.se knasade igår och det gick inte att publicera några inlägg, därför kom dom upp idag! Hoppas ni överlevde. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0