det börjar närma sig sommarlovet!

Vart har den varma solen tagit vägen? vädret har ju varit värdelöst idag, likaså värmen i skolan. Den verkar ju ha knasat något enormt eftersom alla frös. Inget vidare skönt om man säger så. Mitt sista tyskaprov för nian är avklarat och det känns ju ganska så skönt. Vi börjar verkligen närma oss skolavslutningen och sommarlovet nu, 5 veckor kvar bara! denna sommar kommer blir grym. Malta, sol, kompisar, pirr inför gymnasiet, sommarkvällar, grillningar, dagar ute med båten och sovmornar! amen det låter ju förjävla skönt. Synd bara att jag kommer splittras från mina tjejer :( trots alla våra små bråk så är ni guldvärda. Annie, Mathilda, Moa och Emma det är faktiskt ni som har gjort att nian gått så fort, och det tackar jag för. Love you girls ♥


Kommentarer
Postat av: trollet

Vi kommer hålla kontakten, men inte lika mycket som nu såklart. Årliga middagar, jag röstar ja! :D love you too <3

2011-05-02 @ 22:18:27
Postat av: Annie

du gör mina dagar<3

2011-05-02 @ 22:37:34
URL: http://anniesporre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0