sunny sunday

Om det ändå vore sommarlov nu! Ja, denna helg kändes verkligen som att det var en vardag mitt i sommarlovet. Gårdagen var toppen, då jag först firade farfar som fyllde år. Sedan åkte jag och Sebastian in till stan för att möta upp Victor och Ida. Vi gick runt lite, åt i kungshallen och såg på pirates of the carribean 4. Helt klart värd att se, dock är ju ettan bäst. Men om ni sett dom tidigare filmerna, ska ni helt klart se denna också.
Idag har jag solat och spelat kort ute med Sebastian ute i solen. Jag hoppas på att jag blivit lite brun, dock tror jag att färgen heter röd som bär min kropp. Sen har jag pluggat matte i 1 timme, riktigt bra gjort av mig tycker jag. Men i vilket fall som hellst, var denna söndag en utav dom bästa på länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0