MIDDLE FINGER UP

Ibland förstår jag inte vad folk tänker med. Visst får alla ha sina åsikter, och visst får alla ha sina egna tankar. Men man behöver inte klanka ner på folk. Ibland kan man ha sina egna tankar och åsikter inom sig. Dock tror jag att många som måste lägga onödiga kommentarer är osäkra på sig själva eller känner sig underlägsna.

Visst, har jag också gjort det, men aldrig med avsikt att skada någon. Alla gör vi våra val, och jag har gjort mitt. Vissa ser det positiv, andra ser det negativt. Men det är fortfarande mitt val, och personer jag aldrig träffat eller som jag bara träffat någon gång behöver inte lägga sig i. Jag klarar det bra utan era kommentarer!

Alla har vi våra uppgångar och nedgångar. Jag och Sebastian har gått igenom mycket tillsammans. Men jag ser det inte bara negativt. Genom allt som hänt har vi lärt och så otroligt mycket om varandra, och eftersom vi har hittat tillbaka till varandra efter varje gång, anser jag det som att det finns något mellan oss, som håller oss ihop.

 Jag tänker inte hänga ut någon i bloggen, därför nämner jag inga namn. Men du som nu är 94:a, och har raggat upp massvis med 97: or, som hittat på historier om vad du gjort med dom, måste uppernbarligen ha stora problem med dig själv. Du kanske ska inse vilka ryckten du faktiskt har efter dig, och hur folk ser på dig. Bara för det, behöver du inte slänga skit på mig, sebastian eller någon annan. Jag gav dig bara ett svar på det du skrev, synd men sant! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0