Dear john

jaha ni, då är jag tillbaka igen! Barnens ö var väl sådär, ingenting att rekomendera om man säger så. Samma dag som jag kom hem, alltså igår begav jag mig hem för att fixa mig sen in till stan igen för att möta en person, sen blev det gröna lund på kvällen för att se Daniel Adams-Ray. Idag va det engelska redovisning och på direkten när jag kom hem plingade det på dörren och där stod min barndomsvän Kim och hans mamma. Trevligt, trevligt. Idol, skräckfilm och god mat har alltså denna kväll bestått av. Ska bli kul att se om jag kan sova eller inte. Ja, mörker är jag allra mest rädd för, och det blir inte bättre efter läskiga filmer. Men för att minska mitt tänkande på det ska jag tvätta bort sminket och lägga mig i sängen och kolla på dear john. Godnatt mina fina, vi hörs imorgon♥

Kommentarer
Postat av: Liiiisa :D

synd att jag inte fick vara med på eran myskväll :(

hade lite långtråkigt... PUSS nästa lördag ska bli bäst <3

2011-09-17 @ 00:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0