"Good friends are like stars. You don't always see them but you know they're always there

Imorse när jag satt och väntade utanför klassrummet för att börja dagens första lektion ringde min mobil helt plötligt. På skärmen visades ett nummer jag inte ringt på allt för länge. Ja, min kära vän Alexandra väntade på andra sidan luren. Ni anar inte hur överraskad och glad jag blev! Att få höra hennes röst, hennes skratt och vårat skratt tillsammans gjorde verkligen min dag otroligt bra! Jag satt nyss och kollade igen alla våra bilder.. och det är ganska så exakt 8 år sen vi hittade varandra i klassrummet på oxbacken. Det är också ganska så exakt 8 månader sen vi sågs sist..  Tjejen, nu ändrar vi på dom vanorna! vafan vi bor i samma stad och våra skolor ligger så jäkla nära varandra. Det handlar inte om att vi tappade kontakten, det handlar om att vi tagit tillbaka den och att ingenting förändrats♥ jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0