i want the fairy tale

Igår blev en kväll, som förstördes av samma person igen, precis som förra lördagen. Jag är trött på att aldrig kunna få vara glad en hel dag. Det är som att du känner av när jag mår bra, när hela jag är lycklig och då måste du göra något för att förstöra den känslan för mig. Jag är trött på det. Jag är trött på att vakna med näsblod och en känsla som talar om att precis ingenting är som förut. I vilket fall som helst så åt vi middag hos koffe, snackade, tog en promenix och sedan åkte några av oss vidare till en fest för att sedan vända på direkten igen, haha. hur som helst, nu är jag hemma, ska strax ut och övningsköra lite granna. take care!

Kommentarer
Postat av: Liiiisa :D

Jag älskar dig Felicia <3

2011-09-04 @ 18:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0