nuppan och jag, vi är goda vänner..

kom precis hem från Lisa. Efter skolan åkte jag till hennes skola, träffade några personer. Vissa till det bättre och andra till det sämre. Ja, jag träffade även Sebastian. Imorgon kommer vi troligtvis ses igen eftersom hans småsystrar ska få min gamla plattång som nästan tillhörde deras hem under ett halvårstid. Många tycker säkert det är konstigt och det får ni självklart tycka. Men hans familj var som min extra familj och dom har absolut inte gjort mig någonting ont, så det ska faktiskt bli kul att se dom.

Tillbaka till denna dag. Efter besöket på deras skola åkte jag och Lisa ner på stan och fikade, sen bar det av hem till mig där vi åt middag, åter igen till stan, sen till slatskog för att träffa Dennis och hans kompisar och sen vidare hem till Lisa. Haha rörigt men härligt! nu ska jag duscha och packa väskan inför imorgon, pussar!

Kommentarer
Postat av: Kia

snygg du är!

2011-09-08 @ 22:41:44
URL: http://kia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0