people do have a power over us even after they're gone

jag tänker inte göra som dig. Jag tänker inte stå framför alla och säga att allt är fint, att jag aldrig mått såhär bra och att det är så skönt att vara utan dig. För det stämmer inte. Jag saknar varje andetag med dig, jag saknar varje liten sekund som jag delade med dig. Det är sanningen för mig. Visst fäller jag tårar för dig och visst har jag den där jobbiga känslan i magen. Men vet du? jag skäms inte över det. Det är mer konstig att vara som dig, att gå vidare 20 dagar senare med en ny tjej som inte ens vet sanningen. Och det är ditt val, dina beslut. Jag tänker inte hindra dig från det. Jag vill inte ha tillbaka dig som min pojkvän, för jag vet att då skulle jag inte ha kvar någon av dom som verkligen bryr sig om mig. Jag vill bara ha ett förlåt, ett ärligt förlåt för allt du gjort. Så jag kan förlåta, glömma och gå vidare.

Kommentarer
Postat av: simon

Du är värd en prins Felicia. Glöm inte bort var jag finns för jag älskar dig väldigt mycket, min vän! <3

2011-09-02 @ 22:34:07
URL: http://sajmuns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0