WE ARGUE AND FIGHT, BUT I NEVER WANTED TO LOSE YOU

jag gick förbi dom där bänkarna, du vet vid vattnet. Dit vi brukade gå dom varma sommarkvällarna, där vi alltid satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Där vi brukade planera vad vi skulle hitta på dagen efter. När vi gick hand i hand hemåt och hade tävling om vem som sprang fortast upp för backen hem till mig. Jag försöker verkligen glömma dig, men det är inte så lätt när du alltid kommer med dina ord och förlåt. När du ändrar dig fram och tillbaka, när jag inte ens vet vad jag ska tro på. Jag vill släppa dig helt, men det är verkligen inte lätt när önskningarna fortfarande finns. Det är inte lätt när jag fortfarande älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0